-

Efter skolan så drog jag till komunhuset och mötte upp Kevin. Vi drog till Centrum och mötte Tomas. Eller vi visste ju inte att tomas kom. Han tänkte skrämma mig men det gick ju inte så jätte bra om jag får vara ärlig. Aleksi och Sam kom sen efter en stund också. Och träffade Agnes rehn. Halv fem drog jag hem, så drog jag och mamma till nacka typ fem över halv. Kom nyss där ifrån. Ville träffa Sam nu på kvällen men det går inte på grund av en sak..


Jeans shorts. 199 :- Från New Yorker
Mjukis byxor. 99 :- Från New Yorker
Tröja. 49 :- Från New Yorker.
Fick en turkos navelpiercing i namnsdags present, som inte är med på bilden. Men den är den Uropenn och kostade 79 :-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!