du är allt..

Okej, det är helt onödigt att jag skriver det här om någon och till någon. Men det känns verkligen som att jag måste!

Det finns en helt underbar person som har hjälpt mig med precis allt i alla år. Varit helt underbar mot mig. Och det är en person som jag verkligen älskar. En person som alltid ställer upp för dom den verkligen älskar. Iallafall mot mig. Kankse inte mot andra. Men det är verkligen världens finaste människa. Om man är ledsen så finns den alltid där. När man behöver prata kan man alltid prata med den. Den lyssnar och förstår varje gång. Den försöker verkligen göra det bra för en. I alla år som jag kännt den här personen så känns det verkligen som att det gör allt för mig. Gör allt bara jag ska må bra. Och det är jag faktiskt jävligt glad för. Innan när jag inte kännde den här personen, va allting verkligen skit. Hade inte så många vänner. Men det va ända sen i femman. När den kom in i mitt liv blev det betydligt mycket ljusare. Den personen fick mig att få flera vänner, fick mig att våga vara den jag verkligen är. Fick mig att tänka positivt hela tiden istället för negavit. Jag älskar den här personen oberskrivligt mycket och den betyder grymt mycket för mig.

Själv så vet jag att jag har varit jävligt fittig mot den. Aldrig lyssnat. Inte heller förstår. Men jag har verkligen försökt att ändra mig för dens skull. Så att den ska må bra. Jag har sagt till den 100 000 tals gånger vad jag känner för den hur mycket den betyder. Men det går ändå inte att bevisa. Den kanske inte heller kan förstå. Men när våra bråk kommer. Flippar det ut totalt. Ingen lyssnar. Ingen kan ta det lugnt. Båda bara står och skriker på varandra. Jag har också gjort saker mot den här personen som jag aldrig kan förlåta mig själv för. Och det är jag verkligen ledsen för. Kan inte fatta att jag ligger och gråter i min säng för en ända liten person som verkligen betyder någonting för mig. Och den ända jag lever för. Jag har många fina vänner. Men den här är speciell. Helt jävla underbar. Om det är någon som alltid kommer att finnas i mitt hjärta så är det verkligen du Sam Zarei!
Kommentarer
Tintin Lindell

Fyfan vad fint skrivet :')

Och ni är båda helt underbara <3

2010-04-25 » 20:15:20
URL: http://liiindell.blogg.se/
filippa puranen

tack gumman <3

2010-04-25 » 23:36:38
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!