godnatt mina sötnosar!

Även fast jag gick upp vid 12 idag så har jag ändå hunnit städa, sola och lite såna saker. Ska sova om max tio minuter så jag orkar upp imorgon.. Sam kommer hit när jag har slutat och är med mig så måste städa lite till. Iallafall plocka.
Imorgon så börjar jag 08:00 med matte. Vi ska alltså inte plugga utan göra någonting kul. Vet faktiskt inte vad. 09:00 ska alla samlas i sitt hem klassrum. Vi ska gå/springa tjustviks rundan. Ingen hjödare precis men bättre än att plugga. När man kommer tillbaka till skolan så får man typ korv och glass och efter det så antar jag att vi slutar. Om Sam är klar då som jag hoppas att han är så möter jag upp honom någonstans och sen taggar vi hem till mig. Jag vet inte om det blir så mycket bloggande imorgon för jag och Sam ska ut sen och kommer vara ute på kvällen och sånt. Men något inlägg blir det väll.

Jag; sommaren 08 med frida svenzon
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!