onsdag, skolans jobbigaste dag.

Händer det er också ibland att ni är verkligen jätte trötta, sen när ni ska sova så kan ni inte för att ni börjar tänka på en massa andra saker ? Det hände mig igår kväll när jag skulle sova. Men jag somnade iallafall efter ett tag. Nu har jag nästan fixat mig helt färdigt. Idag ska jag tagga till skolan som vanligt. Tyvär så har vi idrott nu på mårgonen och ska springa spåret men jag tror faktiskt att jag skippar det eftersom att jag har träningsvärk i benet. Vet inte ens varför jag har det för jag har ju inte tränat ? Men efter skolan blir det väl hänga i gurra ett litet tag. Sen ska jag faktiskt jogga och träna lite. Känns verkligen som att jag behöver det. Egentligen så skulle vi ha NO prov idag i kemi men det flyttades till imorgon istellet. Ska också plugga och städa mitt rum. Så det ska faktiskt bli skönt att få nåonting gjort. Nu när det börjar bli sommar, sol och varmt väder igen så kör jag utan smink nu ett tag. Så om någon undrar varför jag inte har smink på mig, där har ni svaret. Nu ska jag fixa i årdning mig lite till och sen kommer Charlotte som ska gå med mig till spåret. Vad ska ni göra idag? :)

Gammal bild från i sommras.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!