valborg åt helvete!

Har ni haft det bra idag? Som ni ser min rubrik, inte så jätte bra valborg om man säger så? Hela dagen började med att jag drog till skolan och hade ett matteprov, helt frivilligt. Imponerande va ? ;p Klockan 09:00 samlades vi i klassrummet och snackade lite. Sen gick vi ner till gustavsbergsteatern och kollade på när tjejerna i 9m sjöng och typ.. dansade ? Vi gick upp till skolan och fick bananer då det blev ett litet banan krig för att fabbe råkade kasta en öppen banan på max och det blev ett jävla bråk. Efter det så sprang/gick vi tjustviksrundan. Det gick väl bra men jobbigt i benen. Kommer säkert ha träningsvärk imorgon. Sen hände lite annat också som jag dock inte kommer berätta! Kom tillbaka till skolan och åt korv och glass. Kom ett litet tjafs där men det löste sig. Träffade Emil och Kevin i centrum medans jag väntade på Sam. det va meningen att vi skulle dra hem till mig men det blev lite senare. Efter jag och Sam varit hemma hos mig så drog vi ut och träffade Kevin och Emil. Drog hem och käkade kvart över sex sen drog jag och Linnea till hamnen vid maj brasan. Där blev det ytterligare ett fucking bråk. Sen typ resten av kvällen också. Taggade upp till Sam en stund där det blev en stor besvikelse. Jag och Sam taggade också hem till honom sen i typ en timma. Sötnosen följde också med mig till bussen, gulligt :)

Nu kanske ni undrar varför valborg va åt helvete för mig?
Jo, för att det har varit en hel del tårar, bråk, besvikelse och mycket mer. Hoppas nästa år blir bättre.

Lite helg koll:
Lördag:
Plugga, försöka hitta på någonting med pappa lite snabbt för att han taggar till finland imorgon kväll.
Söndag: Har jag namnsdag och då blir det Sam hela dagen typ :)

Men tror jag ska kolla lite på film nu och sen sova läääänge! Hörs imorgon.

Bild från i julas, bjuder på den.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!