valborg

Nu är både mamma och pappa på strålande humör. Dom är skit glada för att Sam ska komma hit idag så va tvungen att städa. Så det va ju kul att göra dom glada också :) Jag skulle ha gått upp 06:30 idag, men vaknade av en ren slump klockan 06:00 så jag gick upp då och fixade mig och sen har jag städat mitt rum. Det är otroligt va varmt det börjar bli! Har fönstret öppet och det är nästan ännu varmare än vad det va innan. Ska bara platta håret och sätta på mig en tröja. Sen blir det skolan som gäller. Som jag sa igår ikväll jag vet inte om jag kommer blogga så mycket idag. Men vi hörs sen, ciao.

Jag älskar dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!