Åbo nästa

Godmorgon !

Nu har jag precis fixat mig och packat klart det alldra sista. Mamma och pappa kom just och hämtade oss så vi ska väl åka till åbo straxt. men innan det så ska vi till banken och till graven. sen tar vi en sväng till vasa och hämtar martinas laddare hon våran kusin. Sen åker vi bara ner till åbo så snart är jag hemma :-D

Imorgon är det ju skola också så jag vet inte riktigt om jag hinner blogga imorgon bitti. Det blir nog ganska stressigt eftersom att jag måste fixa mig och sen dra till skolan. Men om jag inte hinner blogga så ska jag iallafall hem till Sam efter skolan. Och käkar middag senare på kvällen också. Men nu ska jag stacka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!