ändrade planer..

Yes det blev lite ändrade planer idag, eftersom att jag är sjuk så sover jag och martina i stan en natt till.
Dagen har gått ganska fort även om vi inte har gjort så himmla mycket. Vi drog till stan och köpte massa saker. Eller martina gjorde. Jag köpte bara tabletter på apoteket och en ansiktsmask. Vi åkte också ut till grisselören för att köpa ströming men dom sålde igenting. Drog hem till morbror efter det, softade en stund sen drog jag, martina och min gudmor på en resturang och åt middag. Handlade glass och lite sånt efter det så ikväll blir det glass och fortsättning på O.C.

Köpte också lite grejer till naglarna så jag ska väl fixa dom när som helst.

Imorgon är det ju lördag och villa festen är ju. Så klockan 11 imorgon bitti ska vi på sumba (rumba) ska dock inte dansa eftersom att jag är sjuk och han sjukt ont i kroppen. Men martina och min gudmor ska. Så det blir att kolla på för min del.

Efter det så åker vi nog hit och fixar oss lite för att pappa ska hämta oss vid pirilö ungefär vid 13:00 tiden.
Vid tre tiden så ska alla grannar till ett par grannar och äta middag. Sen när det börjar bli mörkt så drar alla hem. Tänder färg glada lycktor och skjuter raketer. Då tror jag också att det blir kräftor på kvällen hos oss. (bara familjen) Vet inte om jag sover kvar på villan imorgon. Troligtvis så blir det så. Men är det alldeles för kallt så kommer jag nog tillbaka till stan och sover här till vi åker hem.

Och som jag sagt tidigare så på söndag ska jag bara packa, ta det lugnt och allting. Eftersom att vi åker hem på måndag.

Men nu tror jag att jag ska gå och fixa lite och vara sociala mot martina och raina. men som jag sa igår, att om det är någonting eller bara vill chatta så messa så kommer jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!