godnatt folket

Aah jo men tjena att jag kommer orka morgon dagens skoldag ?! 
Är liksom i skolan 08:00 - 16:05 och dirket efter drar jag hem till Sam.

Träffade ju han, kevin och emil i centrum ett tag. Drog med sam hem till honom också.
Självklart så fick man ju världens socker sug så jag och sam drog och plockade godis för 50 kr när jag egentligen bara skulle köpa för 20 kr. men aja, jag har ju pengar så det är väl bara att gilla läget. Socker suget minskade väl iallafall för både mig och sam så det är ju iallafall bra ! :-)

När jag kom hem från Sam så tycker jag själv att jag va grymt duktig för jag pluggade ! messade till och med viktor och frågade vilken läxa vi har. och det är verkligen inte någonting som jag brukar göra !

Packat har jag också gjort eftersom att jag åker bort imorgon kväll i några dagar. Det ska bli enormt skönt att slippa gustavsberg just nu. skulle vilja slippa det förgått !

Så imorgon blir det inte så mycket bloggning. Kanske ingenting alls. men nu vet ni ju iallafall hur min morgondag ser ut !

Och om jag får säga det själv så känner jag mig faktisk ganska klumpig ! i förrgår (klockan är över 00:00) Så råkade jag skalla sam. Inte alls meningen. och idag när jag, sam och kevin hade gått av bussen så vet jag inte vad jag och sam gjorde men våra huvuden slogs ihop. Så när kom skallning nr 2 ! och båda smällarna var på samma sida också. helt sjukt !

Men nu är det faktiskt dags för mig att sova om jag ska orka upp imorgon !
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!