Hemma i sverige !

Nu är jag äntligen hemma igen !

Just nu ligger jag och myser med min lilla vovve i sängen. Fast jag borde egentligen vara i skolan just nu. Jag är sjuk, och jag har inte heller sovit någonting på båten inatt. Så jag stannar hemma idag. Jag och Martina hade verkligen en äcklig hytt. Och den låg i mitten av allting. Ja usch det var verkligen ingen ''bra'' hytt om man säger så. Så jag somnade aldrig igår/natt. Och natten innan det sov jag inte så bra hos min morbror heller eftersom att jag var så himmla spend på att åka hem igen. Och Sam är ju också sjuk den lilla stackaren så jag kan ju inte dra hem till han heller. Men det får ju bli den dagen då han drar till skolan !

Jag åt frukost för ett tag sen. Är fortfarande hungrig men orkar inte gå ner. Och det bästa är att vi har fått in en kamin i huset ! Ni vet en sån där som man äldar i så man får värme ? Så nu kommer vi ha värmre i hela huset ! :-)

Men idag ska jag iallafall sova några timmar snart, plugga till SO provet som är imorgon. Tror faktiskt att det kommer gå bra ! Sen ska jag fixa naglarna och också göra en ny flaska som man lägger pengar i ;-)

Farmor fyller också år idag, men eftersom att jag är hemma så vet jag faktiskt om jag ska dit. Men vi får se hur det blir. Sen hoppas jag också att pappa hämtar ut min telefon som har varit på lagning i ungefär en månad.

Men nu ska jag faktiskt sova, men ni får lite bilder från finland sen när jag vaknar ! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!