mot duschen !

Kul att allting försvinner när man lägger upp bilder -.-
aja, nu har jag precis ätit frukost. Ska snart dra ner och duscha och sminka mig eftersom att jag, syster och raina ska t villan på fest med alla grannar. Martina och Raina när på sumba just nu. Det var meningen att jag skulle följa med och kolla på men jag har blivit sjukare så jag orkar inte.

klockan två hämtar iallafall pappa oss i båthamnen. Martina och Raina kommer tillbaka hit mot kvällen när allting är slut. Hoppas jag också kommer tillbaka då eftersom att jag vill ju inte sova på en ö i ett osiolerat hus i kylan. Ska plugga också efter jag är klar. Men nu ska jag duscha innan dom kommer tillbaka.

Vad ska ni göra idag ? :-)

Ni får lite bilder jag tagit i sommras också !









Frida och Sam, jag saknar er..
Kommentarer
Frida

och jag saknar dig alltför mycket... <3

2010-08-28 » 11:02:59
URL: http://svenzon.blogg.se/
filippa

<3

2010-08-28 » 12:35:13
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!