SO

''Godmorgon'' eller vad säger man ?

Haha dagen har redan börjat fuckat. Mina drömmar är alltid fuckade och.. ja jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Och ni vill inte veta vad jag drömmer om för konstiga drömmar heller :O

Ligger just nu och spelar lite musik. Bara för att vakna lite. Ska typ dra upp nu. Äta någonting och leta efter telefon och kvitto till min andra telefon så pappa kan hämta det nu på lunchen (lånetelefon) så ska jag faktiskt plugga i typ en och en halv timma nu och sen en och en halv timma ikväll :)



Kommentarer
Frida

Jag saknar dig med vännen! :(

Kommer hem ganska "tidigt" på fredag slutar 11 så borde vara hemma vid fyra så vi får ta och ses på kvällen då! :)<3

2010-08-31 » 16:30:11
URL: http://svenzon.blogg.se/
filippa

Ja då ! :)<3

2010-08-31 » 16:49:09
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!