söndag

Hej alla bloggläsare !

Och förlåt för att jag inte bloggade igår. Vart skit trött och så, så jag gick och la mig. Kvällen vart ganska lyckad. Festen var inte så rolig om jag får vara ärlig. Hände typ ingenting. Alla grannarna satt bara och pratade med varandra. Men fisksoppan alla fick var verkligen skit god! Mot kvällen när det började bli mörkt tände jag alla lycktorna på våran tomt. det var skit stressigt för alla ba filippa tänd där och där.. hela tiden. Jag höll ju liksom på :P Hade kräftskiva också och tände massa raketer. Och dom var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig att dom skulle vara.

Idag så skulle jag egentligen ut till villan och packa mina saker men det blev inte så. mamma har redan packat allting. Men jag, raina och martina åkte till något loppis. Sen till prisma och köpte godis och chokladpudding. Raina köpte ju också lite mat för kvällen. Rökt lax blir det ;) Sen till efter rätt så blir det blåbärspaj som raina ska göra av mina och martinas blåbär som vi plockade tidigare idag :)

Men nu ska jag dra och kolla film med martina. Loggar in på msn och facebook senare ikväll. Slänger självklart in något inlägg då också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!