sover i stan inatt !

Hej alla bloggläsare !

Som dom flesta kanske vet så är jag i finland några dagar med familjen igen. Förmodligen så är det här den sista gången som jag är i finland på ett tag. Hoppas jag iallafall. Och det känns fortfarande som att jag inte har kommit ner på jorden än efter det att jag och mamma flög upp. Men det löser sig nog.

Men igår så pluggade jag i hela 6 timmar SO. Så nu lär väl parkman bli glad (?) Sent igår kväll så hämtade jag och pappa också Martina och Micko. Som nu sitter och spelar piano tillsammans. Och dom spelar sjukt bra ! man blir nästan gråtfärdig :')

Och idag har vi nästan inte gjort så mycket än att spela kort. Jag och Martina ska sova hos morbror idag eftersom att det är så sjukt allt här i finland ! Jag vet inte riktigt hur vädret är hemma, men här går dom flesta runt i jacka och varma kläder för här är det verkligen inte sommar längre. Mer som höst och att snön snart ska komma ! Så kallt är det.

Vi var nyss också och åt kina mat (alltså jag, syster och Micko) som var sjukt god. Vet inte riktigt vad som händer ikväll men eftersom att jag och martina ska sova själva hos våran morbror så tror jag nog att det blir datan en stund ibland och så. Det ända jag vet är iallafall att vi ska kolla på film (O.C) och äta Ben & Jerry's.

Lite koll under veckan:
Fredag: handla lite raketer och lycktor till lördag (villa av slutningen)
lördag: Fest
söndag: packa och fixa
måndag: åker hem !

Sådär ser det ungefär ut i veckan nu.
Bloggar säkert mer imorgon eller ikväll.


Gammal bild från i vintras !
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!