stan nästa

Godmorgon ! Sovit gott ?

Det har iallafall inte jag
. Vaknade flera gånger inatt p.g.a att jag har skit ont i halsen. Men nu har jag iallafall ätit, fixat mig och sånt. Så ska snart jag och martina dra oss mot stan och köpa det vi skulle köpa. Sen åker vi ju självklart ut till villan senare idag/kväll. Så det här är väl det sista inlägget jag slänger in innan jag åker hem till sverige igen.

Måste bara påpeka att ni som skriver saker, säger saker, gör saker bara för att få uppmärksamhet, tröttnar inte ni någon gång ? Jag har sagt det här förut, kanske för ganska länge sen. Men vad känar man på att ljuga ihop en massa saker för att en/flera människor ska tycka om en. Bryta kontakten med en person och sen komma dagen efter och säger hej bror/syster hur är det ? Om man vill bryta kontaken så ska man väl göra det en gång och inte komma dagen efter, säga ungefär dom orden och sen bryta kontakten igen ?

Och sen också om någon kallar en för bror/syster och den försöker finnas där och frågar vad som hänt så bryter man kontakten ? liksom hur tänker man ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!