emelie



Orkade inte blogga igårkväll, vart sjukt trött. Men jag fick iallafall massa pengar, ett körsbärsträd (ingen riktig, det är en lampa som ser ut som ett träd med blommor längst ut som lyser lila när den är tänd) Tre tröjor, smink, presentkort på kicks, nagel lack som spricker! Och sen fick jag åtta små figurer som man ska berätta sina bekymmer för på kvällen när man ska sova sen lägger man dom under kudden och dagen efter så är bekymrerna lösta eller vad man nu ska kalla det. Jag prövade inatt att ha dom under kudden och det funkar faktiskt! Sen fick jag också ett lakan som är new york på. De passar perfekt till min tapet! Och sen fick jag lite nagel grejer. Så jag är grymt nöjd! Men nu snart ska jag dra ut och träffa Emelie så jag bloggar senare.
Kommentarer
Amanda Alexandersson

Hej tjejen!



Själv hatar jag folk som gör reklam på min blogg haha, men jag tänkte bara att jag kunde ge ett litet tips till dig!



Är du en person som älskar ringar? Det är iallafall jag! men problemet är att oftast när man väl hittar en ring så har man för stora eller smala fingrar. Därför började jag med egendesignade justerbara ringar för ett tag sedan. Nu finns det allt från dubbelringar till diamantringar att välja på. Dessutom utformade för att vem som helst ska kunna ha dem. Så ta och kika in om du får tid och lust! Jag tror faktiskt inte att du kommer ångra dig! :)

2010-12-25 » 14:27:30
URL: http://amandaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!