morden i sandhamn


Foto: Pappa

Jag och Sam la precis på luren. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha träffat min underbara vän Emelie. Träffade också Aleksi och va med honom och sen träffade jag Sam en snabbis två gånger idag. Har precis fixat låtar från youtube som jag ska lägga in till ipoden imorgon när jag vaknar och när som helst ska jag se morden i sandhamn.

Och nu har jag äntligen bestämt mig! 500 kr ska jag försöka hitta lite kläder för eller vättiga saker. För jag och Sam ska åka till nacka imorgon. Den lilla plutten ville att jag skulle köpa en sak till mig imorgon som han ville att jag skulle ha så jag får väl kolla.
Och 1126 kr har jag lagt undan och sparat lite till en kamera (system).
Och vet ni vad det tråkiga är ?.. jag funderar ju på att bli fotograf.. troligtvis får jag en systemkamera när jag fyller år. Och nu i januari åker martina till afrika och jobbar. Troligtvis så åker jag och mamma till afrika på sportlovet (när jag fyller år) och då tänkte jag ta med mig den om jag nu skulle få en så jag kunde ta lite kort på miljön och lite sådant. Har bara längtat. Så säger martina att det kanske inte är så bra för de sägs ju att dom i afrika inte har så mycket pengar, det är ju ioförtjej sant. Men om de ser en vit kanske dom tänker att den har mycket pengar och då blir man rånad? Inte så kul men det löser väl sig på något sätt.

Efter nacka imorgon drar jag och Sam iallafall hem till honom. Ska bli så otroligt skönt att vara någon annanstans än ute i den här kylan eller hemma. Men nu har det blivit ett långt inlägg så jag ska väl ta och kolla på morden i sandhamn nu. Bloggar mer imorgon.

Hur har eran Jul varit ? :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!