nyårsafton !


Foto: Filippa Puranen

Godmorgon! Sov till halv ett och jag är grymt trött fortfarande. Idag är det första dagen på länge som det verkligen är sol ute. Grymt skönt. Så jag funderar på att dra ut och gå en liten promenad i detta härliga väder. Men först och främst tänkte jag gå ner och äta frulle för jag har varit hungrig hela natten. Sen städa mitt rum ordenkligt.

Idag ska jag försöka vara hemma så mycket det går. Sen måste jag tydligen dra upp till farmor. Orkar verkligen inte och det finns ingenting att göra där. Så vill inte. Men det är tydligen någonting mamma och pappa har bestämt med henne och som tur va så ska jag inte sova där! Martina kommer och hämtar min straxt efter nio så då ska jag bara hem snabbt och träffa Sam och Kevin en liten stund.

Ska lägga in lite bilder och sånt från det jag fick i julklapp och det jag köpte i nacka men pappas system kamera har inget batteri och jag har fortfarande inte fattat hur man laddar en sån. Jaja jag får väl försöka.

Vad ska ni göra idag ? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!