Tips på någon bra film ?


Foto: filippa puranen

Det verkar inte bli något bra av det här. Blir bara tröttare och tröttare för varje dag. Han inte blogga imorse. Har haft brottom hela dagen! Gick upp klockan 12.00 imorse. Träffade min fina vän Agnes i centrum för att sola solarium. Efter det drog vi till kicks så jag fick köpa ett nagel lack och toffsar för det behöver jag verkligen. Drog hem och började städa efter det eftersom att Sam skulle komma. Men han orkade inte vara inne eftersom att han typ hade varit inne hela dagen så det var ju bara att gå ut och möta honom. När jag väl hade kommit hem vid ungefär 20.00 tiden när jag precis skulle börja koka tortelini, så fick jag ett sms från Sam där det stog. '' Kom ut :) '' Så det var ju bara att ta på sig ytterkläderna igen och gå ut och möta honom och Jasmine. Vi drog upp till ettan och spelade Buzz sen var det bara att dra hem och äta mina efterlängtade tortelini. Så nu ligger jag i sängen och ska ladda ner en massa filmer och inte sova på länge. Som tur va så drack jag en halv liters redbull för inte så himmla länge sen.
Kommentarer
Jenny

sv:okej :D

2010-12-31 » 00:49:29
URL: http://tieepjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!