tröttast.se

Ligger i sängen och har sjukt ont i huvudet och är enormt trött. Jag och sam drog t nacka idag. Köpte hörlurat till min ipod, en vattenfast maskara och en BH. Sen drog vi till centrum och bytte buss och sen drog vi direkt hem till Sam och va där i några timmar och sen drog vi ut och åt på donken med hans pappa. Ni kan få bilder imorgon på det som jag köprte. Men tror nog att jag ska gå och lägga mig nu för jag ska upp tidigt imorgon och träna lite. Men jag slänger in lite bilder imorgon på det jag köpte idag och kanske lite som jag fick i julklapp. Beror på vad jag hinner. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!