Idag va det bara lilla bästaste Sam :)

Kom nyss hem från.. jag vete fan men jag mötte sam i centrum vid 13:00 tiden. Gick till speedys så han köpte två monster och chips :) Efter det drog vi hem till mig och chillade några timmar. Så det va ganska nice :) Efter ett tag så ringde oscar och ville träffa oss. så vi drog ut efter 20 minuter och träffade han och albin i centrum. Dom skulle fixa en sak så va tvungen att dra till grantomta för att fixa det. vi drog hem till Sam för att han va tvungen att byta om för att han och kevin skulle träna. Vi mötte kevin och sen drog jag hem. bästemde med Sam och Elin att dom ska hem till mig på min födelsedag och käka här och allting :D Sam lovade att han skulle hjälpa mig laga lövbiff med potatis gratäng :) så det blir nog ganska bra :) Men snart är jag tvungen till att stänga av telefonen och datan för lovade sam att jag skulle plugga idag -.- aja men det löser sig. Sen kanske jag ska träffa elin ikväll också :) men då måste jag vara klar med läxorna :O anyway ska plugga, Puss!

Sportlovs koll:
Måndag: 
Träffa Sam, kanske ettan ?
Tisdag: Träffa bästavän Elin
Onsdag: Träffa bästavän Elin
Torsdag: Min födelsedag, Snuttegull och gullan kommer hit. (sam och elin)
Fredag: Sam och jag ska t stan och pierca naveln och ettan
Lördag: Sam, Fira min födelsedag, ettan ?
Söndag: Ingenaning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!