Kom hem för ett tag sen

Aah hela jävla dagen har varit fuckad! Först somnar jag 04:40, vaknar upp och är världens segaste med världens huvudvärk. Kommer till skolan där alla är på en för att en liten ******* säger att jag sagt till min bästa vän att min släckting sagt till mig att hon vill att Sam ska spöa ner min släcktings pojkvän. Visst jag hatar den här *******. Men inte så att jag skulle gå runt och hitta på massa lögner. Anyway träffade världens bästa Elin idag på bussen på väg till Sam. Den lilla gullingen som ligger och sover på bussarna, haha ;) Men nu ska jag plugga lite (sexualkunskap) -.- och få piercingar av martina :)

Puss så länge.

Kommentarer
Elin

Naw, gullunge. Du är bäst. Älskar dig Bästa vän ! <3

2010-02-22 » 19:07:29
Filippa

haha, jag älskar dig också älskling! <3

2010-02-22 » 19:14:17
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/
wille

:O kan man ha lexa i sexual kunskap va fan något nytt va hade ni då xD hahaha

2010-02-27 » 00:38:18
Filippa

va ? :P

vi skulle lära oss alla delar i det olika... ja, du fattar.

2010-02-27 » 00:49:43
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!