Nacka med Filippa

tja bebisar, allt bra med er ?
Själv så har man as ont i huvudet. Tror jag ska dra ner och ta en alvedon snart asså. Hela dagen idag va ganska bra. förutom att jag ramlade ner från spiraltrappan i skolan. Landade rakt ner i snön med huvudet före, och började blöda på fingre :O fattar inte det efter som att jag landade mjukt ;) Men iallafall, Hade matte prov. Bara för att skryta lite så FICK ALLA RÄTT! :D YEY! haha, *stolt* Efter plugget drog jag och Filippa till nacka och kollade lite. Köpte lite saker också. (Bilder kommer i slutet) Men det var iallafall kul. Sen hoppades jag på att jag skulle få träffa bästavän elin men det blev inte så för hon har ju utegångsförbud för en viss anledning (tänker dock inte säga vad) Och tror jag ska pierca naveln nästa vecka, bara lääängtar! :D Men ska dra och duscha snart och ta en alvedon. skriver säkert senare.

Puss

Puder, rosa nagelack och foundation från H&M

Solglasögon från Åhléns

ringar från Ginatricot och armband från JC

örhängen från ginatricot, indiska och H&M

Blåa, mörk rosa, ljus rosa & gröna trosor från bickbook

Kommentarer
Elin

Hahahah, äkta dig att ramla med huvudet före ju ! :P haha, asgarv. Å jag ville träffa dig , synd att man har föräldrar asso :P Yay, då ska vi ha såna där halva hjärtan som vi snacka om ? asso i naveln :) Ska vi åka och shoppa på sportlovet ? :) <3

2010-02-23 » 19:49:58
Filippa

haha men vafan du skulle höra alexandra och filippa, asså fan :D Klart vi kan åka t stan på sportlovet älskling, men måste bara skaffa pengar. JUSTE jag fyller år nästa torsdag, Yay :D Men bara hjärtanen är fiiina och inte ser ut som en täcknad serie figur så går jag med på det :)

älskar dig <3

2010-02-23 » 20:13:16
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/
Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg?



Just nu har vi designer för endast 100 kronor! Dessa har tidigare kostat 300 kr!



Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2010-02-23 » 20:18:35
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Elin

Haha, okej , jag med :P JAG VET ! :D Då fyller du ju 15? :) haha BYXMYNDIG ! Jara , typ i silver?

Älskar dig <3

2010-02-23 » 20:22:48
Filippa

haha ja fyfan, men tror jag sket i att man ''måste'' vara 15 för att knulla, haha (a') så 15 är inte ett sånt stort steg för mig ;) JO!, jag får köra min moppe! hahah :D silver blir bra, fast det ska stå elin på min (a) <3

2010-02-23 » 20:32:16
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/
Elin

Haha såå sant :P ajabaja Filippa ! då får du skjutsa mig ju ! :) Går det ens att göra? :P För då ska det stå filippa på min :) <3

2010-02-23 » 20:37:05
Filippa

förlåt :(

Om du säger igen att jag ska skjuta dig så hatar du mig! :O hahah jag vet inte det borde gå :)<3

2010-02-23 » 20:42:33
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/
wille

DE är nice me hål i naven =) oturs dag eller? :S

2010-02-27 » 00:26:04
Filippa

tack, haha ja kanske det :P

2010-02-27 » 00:48:02
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!