bara för tråkhetens skull

Ditt namn? Filippa Isabell Puranen Albertsson
Längd? 163 centimeter tror jag..
Spelar du något instrument? Nepp
Vem är snyggast? tänker inte på sånt.
Vem vet mest om dig? Självklart Sam
Vad vill du just nu? Sova
Vilka sjukdomar har du? Har inte en ända
Fodier? spindlar

Känner du en snygg kille? Det gör jag säkert.
Har du körkort? Nepp
Åsikt om jultomten? hmm..
Vill du gifta dig? Nej, inte nu
Tycker du att du är attraktiv? Beror på..
Din hårfärg och frisyr? Brunett. (utsläppt)
Har du glasögon? Nepp
Hur ser din plånbok ut? Har ingen ;)
Favorittvprogram? Kollar inte på tv 
När ska du på fest nästa gång? nästa vecka
Vad köpte du senast? Godis och cola
Hur mycket pengar har du? 5 kr :)
Hur svarar du i telefonen hemma? filippa xp
Senast kramat?  Sam
Vem sov du hos senast? Sam
Stjärntecken? Fisk
Ögonfärg? Blå

Kroppsform? Enlingt andra så är jag smal.. ;)
Kall favoritdricka? DR pepper 
Alkoholhaltig dricka? huh?
Säger ofta? Svärord..
Du fikaste senast? I tallinn med Sam och hans familj/släckt 
Senast sedda filmer? OC
Hur känner du dig just nu? Illamående, ont i magen, trött
Kan du laga mat? Japp :)
Vad pluggar du? SO
Vad tycker du om fötter? Beror helt på vems fötter det är.
Är du smart? Beror på vad det handlar om för ''sak'' men oftast inte
Snarkar du? Nej 
Är du aktiv i skolan? Alltid !
Lesbisk? Verkligen inte !
När och varför grät du senast? jag kommer faktiskt inte ihåg.
Kommentarer
Martina

Du är både smart och attraktiv kära du. Och jag är riktigt imponerad av hur duktig du är i skolan, fortsätt vara aktiv!



<3

2010-07-27 » 12:31:52
filippa

Tack syster ! <3

2010-07-27 » 20:53:19
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!