I will always love you

Nu har jag precis ätit en härlig middag med familjen och amanda. Har bara suttit och snackat i någon timma nu med alla. Riktigt härligt att umgås lite med familjen nu också eftersom att jag har varit ute ganska mycket nu för tiden. Jag tror inte jag har ätit en gemensam middag med familjen på ungefär en vecka.

Min lilla sötnos Sam va ju hemma hos mig också. Jag träffade Emelie och Marcus i centrum medans jag väntade på Sam i regnet. Han kom ungefär vid fyra tiden så det va väl perfekt. Vi köpte Ben & Jerry's (Chocolate Fudge Brownie) Det va faktiskt riktigt gott ! Sen hade vi ju godis också men det blev inte så mycket som vi åt utav det eftersom vi va så illamående efter glassen. Ingen film blev det heller med vi hade det iallafall otroligt mysigt !

Nu ska jag graffa lite. Har världens lust för det. Det va ju ganska länge sen så ja.. Nu är det dags igen att ta fram ritblock och penna !

Vi tog också lite bilder idag som jag slänger in.
Så bloggar kanske senare :)


Glassen vi köpte. Sam la i lite gelehallon och ett gelehjärta (stavning?)

Sam <3

Sam och Jag :)
Kommentarer
Anonym

glassen såg god ut:)

2010-08-15 » 22:54:56
filippa

Det var den ! :D

2010-08-15 » 22:57:01
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!