lysande !



Usch den här dagen har verkligen varit jobbig. Då menar jag alltså värmen. Så himla varmt på dagen och sen va det grymt kallt på kvällen. Jag träffade emelie på morgonen. Vi träffade Sam en snabbis och åkte hem till han för att fixa en sak. Så åkte jag och emelie tillbaka medan samdrog till kevin en stund. Hann bara vara i centrum en kvart och köpa dricka & godis. Sen va det bara att hoppa på bussen igen och åka upp till han. (bara jag inte emelie) Vi skulle ha varit hos Sam i ungefär en halv timma för att vi skulle prata. alltså vi skulle vara ute ur huset klockan två typ. Men vi va ute efter klockan sju. Då drog jag och Sam ner till centrum och käkade middag och va där ett tag. Så kom nyss hem. Tror nu bara att jag ska chilla och sätta på en film och vänta på att frida ska ringa mig. Men först och främst ska jag ta mig ett varmt bad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!