nu vet ni



Nu är jag skit glad. Och vet ni varför ? Jo jag dödade en spindel !! Ingen stor grej jag vet men alltså jag är livrädd för spindlar. Ni som varit med mig tillsammans med en spindel vet hur det är. Så ja! jag är skit glad för det :)

Och ja jag vet att jag inte har sagt någonting. Men jag har packat klart.. Imorgon åker jag till finland igen. tyvär. Har bara varit hemma i gustaveberg i två veckor typ och jag vill redan bort från det. Men vill ju verkligen stanna kvar också. Vill ha sommarlov hemma. Det kommer också kännas jätte konstigt att jag kommer in i mitt hus och ens kommer iland på ön. Efter som att Sam va där senast med mig så kommer det ju kännas konstigt. Men jag klarade ju av förra sommaren så den här sommaren ska nog gå bra det också. Tror att det här kommer att gå fortare eftersom att vi ska till mammas moster på lördag och är där till måndag. På onsdag ska vi till några kompisar och sova där en natt. På lördag nästa vecka blir det fest så den veckan ska nog gå ganska fort hoppas jag. Jag och mamma kommer hem den 15:de augusti.

Så ja nu vet ni. Kommer sakna vissa men vissa lite mer. Men finns på telefonen som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!