tidiga månar = inte okej


foto: filippa puranen

Usch jag hatar verkigen tidiga månar ! Som den här. Och Frida som tycker jag är galen som sover till 13.00 - 14.00 på dagarna. Visst det är sent. Men nu är jag seriöst tröttaste asså ! Vaknade 09:45 och jag har sovit i fem och en halv timma ungefär. Helt sjukt. Fattar inte ens att jag är uppe. Liksom idag gick jag upp tidigt. Imorgon måste jag gå upp tidigt. På tisdag måste jag dra upp tidigt. Och på torsdag måste jag också gå upp tidigt. Men får vl lägga mig tidigt också så jag får någon sorts av sömn. Men iallafall. Snart ska frida komma hit. Eller jag vet faktiskt inte när. Men jag ska ringa henne snart. Sen ska jag bara ta ett låååångt varmt bad och en stor härlig frukost. Sen vet jag faktiskt inte när men jag, Frida och min älskade syster ska dra och rida. Mys pys verkligen ! :) Men innan det måste jag också damsuga och skura golvet.

Men jag hoppas ni har fått sova några timmar längre än vad jag har. Och ha en bra dag ! :)

Kommentarer
Frida

09:45 är sent, man ska ta vara på alla timmar ;) <3

2010-06-20 » 11:31:33
filippa

Nej älskling, det är tidigt <3

2010-06-20 » 13:33:28
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/
filippa

det är iallafall inte jag som går upp klockan sju varje morgon när det är sommarlov :)

2010-06-21 » 12:35:48
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!