orkar inte lägga upp bild idag!

Nu är jag nöjd över denna dag också! Helt underbart. Men jag ska berätta lite kortfattat om dagen innan jag somnar. Drog till dansen med Mikaela. Hade en annan vikareie idag och det var seriöst inte roligt. Hon satte ihop en dans som var typ tre olika steg dom sista fem minutrarna. Så jag tror nog att alla längtar efter amanda nu. Jag drog iallafall hem och fixade mig efter det. Mötte upp Sam så drog vi till en julmarknad. Men det var verkligen ingen sån julmarknad jag trodde att det skulle vara så Sam drog ett förslag om att vi skulle ta en promenad istället så vi gjorde det och mötte upp aleksi och nordis. Var ute en stund och sen drog vi upp till ettan i kanske 20 minuter ? Så fixade vi en sak och sen drog jag och Sam hem till mig. Mamma och pappa var på middag hos några kompisar och martina och hennes kompisar drog ut så då vare bara vi iallafall. Vi käkade middag och sen tände jag några ljus i mitt rum så låg vi i sängen och kollade på film. Skit mysigt faktiskt! Speciellt när det typ var snö storm ute. Följde med honom till bussen sen och sen gick jag och mötte mamma och pappa. Har tänt några ljus nu också så jag ska ta några droppar för jag har typ öroninflamation igen och sätta på en film och bara mysa under det varma täcket. Det blev kanske inte ett så kort inlägg men men.. hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har. Godnatt!
Kommentarer
L

Sluta gå runt i centrum och tro att du är någonting. knas, jag ska döda dig.

2010-11-28 » 20:14:47
Anonym

HÖRRU VEM FAN ÄR DET SOM TROR ATT HON ÄR NÅNTING DET ÄR FAN DU DIN ÄCKLIGA FITTA ! VAD FAN TROR DU ATT DU HÅLLER PÅ MED !? DRA FRÅN VÄRMDÖ DIN FITTA !

2010-11-28 » 20:17:45
elina

fin blogg:D

2010-12-01 » 23:38:45
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
filippa

Tack desamma :)

2010-12-02 » 21:49:23
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!