T o r s d a g



Gud vad nöjd jag är över dagen! Är faktiskt lite besviken på att det är så sjukt kallt ute men det är ju bara att gilla läget. Idag var klassen iallafall på älvsjö mässan. Det var faktiskt helt okej. Roligare än att sitta i skolan liksom.. Jag träffade också en massa underbara människor som jag inte har träffat på ett tag. Och kameran var ju självklart med idag så ni får bilder i ett senare inlägg. Och när vi slutade så mötte Sam upp mig i centrum så drog vi hem till mig. Chillade galet och bakade pepparkakor, vi ska sätta på glasyr imorgon och sånt. Så nu ska jag dra ner, göra varm chockad och ta ett varmt bad. Puss och Kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!