Hej jag är efterbliven

Har typ ingen röst och är sjukt trött. Så idag blir det nog inte så mycket pratande. Men jag ska ta och vandra till skolan. Visade en bild här under på mitt schema för dagen. Slutar 11:50 så då ska jag bara äta i skolan sen drar jag hem. Så det är en väldigt slapp lektion idag. Först SO prov som jag tror kommer gå ganska bra. Sen idrott och sen Kemi. Sen slutar alla dom som har svenska/engelska. Alla andra får sluta senare. Men nu ska jag ta och fixa resten och sen börja dra mig till skolan. Och när jag slutar drar jag hem till Sam. Så hörs senare!


Finland 10; Jag och Sam
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!