höstlov!!

Jag han inte riktigt blogga igårkväll. Och glömde bort det också. Skolan var bra som vanligt. Lite seg men det gick. Drog också till Hemkunskapen och hämtade ett papper och sånt så jag kan göra ett omprov så jag får betyg. Inte bara omprov men jag börjar med det iallafall. Drog hem efter skolan. Fixade lite och sånt. Sen mötte jag upp Sam. Va med honom och några andra i centrum, ösbydalen och lite sånt. Sen drog vi hem till Sam och softade (jag och sam alltså) Så drog vi ut och snackade lite. Ganska skönt faktiskt att bara snacka om en massa saker i lugn och ro. Sen blev det ju ettan. Och när jag kom hem så började jag plugga HK, nu ska jag bara ner och göra morgonte så jag vaknar lite och ta någonting att äta sen ska jag plugga HK igen till alla frågorna är klara. Så bloggar sen. Puss :)


Saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!