Midnatt

Gud va bra jag känner att dansen gick! Är ganska nöjd. Och är helnöjd över dagen. Träffade ju Sam innan dansen, vi snackade lite och sånt. Jag mötte upp Mikaela ungefär kvart i två sen drog vi till dansen. Där allt gick bättre än jag trodde. Mötte även upp Sam och Aleksi efter dansen och va med dom i några minuter. Självklart så drog jag hem och fixade mig. Drog sedan upp till ösby och träffade Sam, Aleksi, Larsson och några andra. Sen blev det ju bara vanliga gamla ettan som vanligt. Så nu har jag varit hemma en stund och ätit. Väntar nu bara på att Sam ska logga in så ska vi snacka lite och sen blir det film! (One Tree Hill) Så godnatt alla söta människor.
Hoppas ni har haft en lika bra lördag som jag har haft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!