Sjuk!

Min dag har varit helt perfekt idag faktiskt! Som det flesta kanske vet så sov jag ju inte hemma inatt. Vilket var grymt skönt. När vi vaknade softade vi galet, kollade på film, käkade godis och chips som blev över från igår kväll. Så hela dagen blev det bara film och så tog vi det bara lugnt. Det är kanske det som man ska göra på en söndag ? Jag tycker iallafall veckan har gått grymt fort. Men vi drog iallafall ut klockan 19:40 typ. Vi drog ner till centrum och mötte Sams pappa. Sen körde han oss hem till mig och sedan drog vi ut en stund. Har blivit sjuk. Så känner verkligen inte att jag orkar gå till skolan imorgon men vi får väl se hur det är imorgon. Förhoppningsvis så kommer jag fixa lite på bloggen imorgon med min reklam och lägga in lite bilder från helgen. Men känner nu att jag behöver vila lite eftersom att jag är sjuk. Men jag bloggar mera imorgon. Puss och godnatt mina små sockertoppar !


Foto: Sam Zarei
Finland 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!