Svar på frågestunden.

Postat av: Hemlig tjej

Hur bra är din storasyster?
Vill du ha några tatueringar?
Vad önskar du dig i julklapp?
Vad ska du ge bort i julklapp?

Sv: Hon är bäst. Kan prata med henne om allt och ställer alltid upp o.s.v.
Ja en sjöhäst vid fotleden.
en systemkamera.
Jag vet faktiskt inte :P

Postat av: Agnes

Vilket gymnasium vill du gå på?
Vars köper du dina kläder?
Vilken musik lyssnar du på?
Vad är ditt favoritband?
Blir det nå festivaler i sommmar?
kram!

2010-10-19 @ 20:34:40
URL:
http://rosigkind.blogg.se/

Sv: Jag skulle vilja gå på kulturama gymnasium. Eller någon som är bra med media :)
Det är lite olika vart jag köper dom.
Jag lyssnar mest på Kartellen och dom där men har inget favorit band.
Det får vi se om det blir :)

Postat av: JUDDEN NO.1

Vad tycker du om alla omogna små äckliga fjortis horor som kommenterat din blogg tidigare?

2010-10-19 @ 21:39:26

Sv: Jag tycker som du när det gäller dom där. Men jag orkar inte bry mig längre, är det meningen att skriva saker så lyckas dom inte med att trycka ner mig iallafall om det nu är det dom vill :)

Postat av: Linnea

Tycker du att det är coolt att skriva skit på bloggen ? :)

2010-10-19 @ 22:08:51

Sv: Jag skriver inte skit på bloggen längre så nej det tycker jag inte ;)

Postat av: Malin J.

Varför e du så söööt? :)

2010-10-20 @ 15:33:18
URL:
http://mjauwliin.blogg.se/

Sv: Jag är född så gumman :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!