KLADDISHKAKISH BRUSHÄÄÄÄÄÄÄÄN! :D <3 / The Samiis

Haha japp, som ni kanske märkte av Sam så bakar vi kladdkaka igen. Sjukt tjockt jag vet. Men gillar man kladdkaka så gör man :) Kom till Sam efter två tiden någon gång. Mötte först upp Kevin för att han skulle hämta Emil hemma hos Sam. Så jag och Sam har softat galet ! :D Sen drog jag upp till grantomta och köpte marabou och cola och nu har vi typ precis bakat klart. Eller den ska in i ugnen när som helst. Tror faktiskt att vi taggar ut sen. Sam funderade på att köpa pizza så det händer väl säkert. Gud va skönt det är att det var studiedag idag. Men nu ska jag vara social mot min stora pojke sam här så jag bloggar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!