Datan dör snart!

Men idag var jag i skolan som vanligt. Inte så jätte kul men alla i klassen har kommit närmare varandra och vågar prata. Hade runvandring i skola också där vi fick se bagerierna och sådant.
Efter skolans så träffade jag michelle. Var med henne hela kvällen och sånt. ganska roligt var det men ja, ganska mycket allvarliga samtal. Träffade Simon och några efter det. Köpte fakiskt två sudd som jag behöver i skolan också! Kostade bara sju kronor så det var bra! I helgen åker jag och sam till stan och köper massa saker till skolan. Eftersom att i min skola så måste man köpa allting man vill ha och behöver ha i skolan. Trist men då får man välja lite själv hur man vill ha det. Men nu måste jag sova! Innan det blir för sent. Så bloggar imorgon.
Kommentarer
Anonym

- godnatt :)!

2011-08-24 » 00:29:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!