Film kvääääääll! <3 <3 <3

Förlåt för att jag inte bloggade imorse som jag sa att jag skulle göra. Men imorse var jag trött och jag hann helt enkelt inte att blogga. Jag och Michelle tog samma buss till slussen. trodde dock att jag kom försent men jag kom helt perfekt i tid! Jag var bara är i en halv timma. för att vi hade möte om att berätta lite om sig själv för läraren och berätta sina mål och allting. Allt gick perfekt! Fick säga allt som jag ville säga. Åkte hem och hämtade pengar av martina när jag åkte mot värmdö för att jag skulle handla åt henne. Så jag mötte Sam och Kevin vid deras skola när dom slutade. Så åkte vi till mölnvik med sams mamma och käkade korv, köpte saker till sams skola som han behöver, handlade och sedan åkte vi hem till sam för att lämna alla påsar. jag tog ju dock med mig det som jag köpte. Jag och sam tog bussen och sedan drog vi till konsum en snabbis för att köpa glass till syster också. Vi la oss direkt i sängen när vi kom upp till mitt rum och somnade. Sam sover fortfarande, så söt! Men jag tror att jag ska gå ner och laga lite mat till oss nu. Och kanske ta en promenad. Senare ikväll blir det film och dippa grönsaker!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!