Första skoldagen blev bättre än jag trodde.

Snackade med alla i klassen. Skolan verkade grymt bra. Eller rättare sagt är grymt bra. Så jag är verkligen glad över att jag tog det här valet jag gjorde och inget annat. Och det är tack vare min underbara pojkvän Sam som hjälpt mig med allting som jag behöver hjälp med så jag kunde komma så här långt. Kanske längre. Annars så fick vi en sjukt mycket papper som jag nästan inte förstod någonting av vad det var för någonting. Och sen en helt underbar almernacka. I den fanns det hur mycket rabatt kuponger som helst. Och årskort på en massa saker.
Efter skolan så började jag ju såklart att ta mig närmare värmdö. Stannade till på konsum i slussen och köpte holiday dipp, gräddfil och två gurkor. Eftersom att det är min och Sams 6 månaders dag idag så tänkte vi att vi skulle dippa lite gurka. Och om jag ska vara helt ärlig så är gurka mycket godare än chips. När det gäller dippandet iallafall. Låter helt fel nu! Men ja, hoppas ni fattar. Satte mig sedan på hemmesta bussen på väg hem till min kära pojkvän som var hemma och väntade på mig. När jag kom dit satte vi på film och käkade det jag hade köpt tidigare. Dagen kunde inte blivit bättre än vad den blev. Tomas och Oscar kom förbi också. Softade ute i trädgården och sånt och sedan så drog alla in. Jag och Sam snackade mest om skolan och kollade igenom mina papper jag fått och sen fick han lite rabatt kuponger av mig så han får lite billigare kläder. Snällt va ? ;)
Jag ska ta och sova när som helst. Börjar klockan nio imorgon, och jag längtar! Det låter helt sjukt. Men det gör jag. När läxorna kommer blir det väl inte lika kul. Men ska göra alla läxor och allting när jag får det och inte skjuta upp det hela tiden som jag gjorde i nian. Tillslut hade jag rester i nästan alla ämnen. Hoppas jag kan sova bättre inatt än vad jag gjorde sist. Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!