Godmorgon!

Jag insåg imorse när jag gick upp att jag aldrig kommer orka skolan om jag går och lägger mig sent. Ioförtjej så trodde jag att jag inte skulle somna så va uppe länge och väntade tills jag vart trött. Men jag sov riktigt bra inatt! även om det inte var så många timmar. Snart ska jag dra mig ner mot centrum och möta michelle. Så ska vi ta bussen tillsammans till slussen. Och där ska jag möta Mari så ska jag ta tuben med henne :)
Roligt att man börjar skoldagen med ett svenska test! Inte det roligaste men ändå. Slutar sent idag och det hatar jag. Men det är väl bara att gilla läget och vänja sig. Jag ser verkligen inte framemot dom där ''lära känna övningarna'' som vi ska ha idag.
Efter skolan ska jag iallafall ta och träffa michelle. Vad vi ska göra det vet jag inte men träffa henne ska jag iallafall! Nu måste jag fixa väskan och sedan dra. Så jag bloggar senare när jag är hemma eller någonting :)

Foto: Filippa Puranen
Kommentarer
MADDES

God morgon!

2011-08-23 » 11:07:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Maja

Sv: Jaha, kul! :)

Ska inte göra något speciellt...

2011-08-23 » 12:51:32
URL: http://avvew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!