Hej, min pojkvän är söt! Hejdå.

Hej Hej, Ligger i sängen just nu och vilar lite. Somnade sent igår. Gick upp tidigt. Var i skolan och hade matte prov. Men det gick åt helvete. Sedan så kollade vi på film, fick våra scheman osv. Hade också sammarbets övningar med den andra bageri klassen och det var väl helt okej! Förutom att jag och Hilda gillade inte när man skulle springa och bli helt svettiga när man inte hade något ombyte med sig. Träffade Min underbara michelle i slussen sen. Så tog vi bussen tillsammans till centrum där vi träffade min söta Pojkvän, Kevin och Matte. Alla drog hem efter ett tag och det kanske var lika bra eftersom att jag är grymt trött idag! Sjukt skönt att det var den sista skoldagen idag för veckan. Nästa vecka börjar det riktigt schemat.
Igår så träffade jag och Michelle Sam efter skolan. Satt och snackade ganska länge men sen hade jag och sam det där snacket om älit. Och sedan drog jag och sam hem till honom och michelle hem till sig. var hemma hos honom i några timmar och sedan drog jag hem och käkade kräftor med familjen. Super gott var det!

Men nu ska jag ta mig en tupp lur.
Kommentarer
Helena

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

2011-08-25 » 18:42:19
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!