Lördag

Godmorgon! Allt bra?
Gick upp runt 08.30 någonting. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Allt som är planerat och kommer att hända är att jag och min underbara pojkvän ska åka och köpa lite saker till skolan. Tänkte köpa tre mappar men hittade två hemma sen jag kan ha så varför slösa på pengarna när man redan har saker man behöver. Så jag ska köpa en bara. Dock så har jag bara fem ämnen i skolan så jag behöver inte så mycket. Mamma och pappa har lovat att dom ska köpa saker till mig i finland så då slipper jag köpa det också :)
Så det ska vi göra, och sen ikväll ska jag sova hos honom. Något mer är inte planerat. Funderar på att sova lite till och sen gå ner och länga mig i soffan och kolla på tv när jag vaknar. Idag ska det ju bli 23 grader. Och det är ganska fint väder ute idag så jag tror att jag ska ta en riktigt lång promenad idag också. Skulle kännas skönt. Kameran är med mig hela tiden idag också så imorgon får ni säkert lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!