onsdag 31/8

Halloj! Kankse är bäst att blogga nu när jag äntligen har fått igång min dator. Den kanske bara behövde vila lite, vad tror ni? Idag har jag varit i skolan. Det var faktiskt ganska kul. efter skolan så överaskade en glad pojkvän mig med att komma och möta mig i slussen utan att jag visste något. Gullig han är! Vi åkte ner till centrum och mötte michelle och simon. var med dom en stund och sen drog jag och michelle på en liten promenad. Och sedan tillbaka till centrum igen för att träffa Sam. Hade en riktigt bra kväll. Ligger i sängen just nu och väntar på att maten pappa gör till mig just nu ska bli klar. Sedan blir det film hoppas jag på! :)
Kommentarer
Mirjam

Ååh promenader är så mysiga! :D



"Dagens blogg" är uppe om du har lust att anmäla dig! :)



KRAM

2011-08-31 » 22:16:24
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!