alla hjärtansdag



Tillbringades med Sam
. Vi åt kladdkaka och middag. Han hjälpte mig med att söka till grymnasiet och sen var det bara mys! Vi drog också ner och handlade på konsum eftersom att jag ska bowla imorgon med några från skolan och typ två lärare. Så köpte en ''dricka'' och en fralla. Och sen fick jag en dricka av sam också som jag ska ha med mig imorgon.

Imorgon börjar jag 09.45 i centrum och sen så slutar jag 13.00
Sam kommer också hem till mig efter skolan. Jag är inte riktigt säker på vad vi ska göra men det blir väl film skulle jag tro.

Så nu ska jag ta och lägga mig.

Vad har ni gjort denna alla hjärtans dag ? :)
Kommentarer
cammie

=)

2011-02-14 » 22:37:21
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!