det kan inte bli bättre !



Nu har min älskling varit här och hjälpt mig packa!
(Tack så mycket för hjälpen!) Så nu är jag helt klar. Eller ja.. ska bara packa ner lite underkläder som jag har stått och tvättat i handfatet i typ en halv timma bara för att vårat kallvatten har frusit eftersom att det är så himmla kallt ute. Så idag har jag varit i skolan. Träffat Kevin med Sam och sen har Sam varit hemma hos mig och hjälpt mig packa och myst lite. Pratade just med honom i telefonen. Och sen har jag fått öppna min första födelsedags present. Det var en grymt fin tunika som följer med mig till afrika och sen en liten väska i läder och små små nitar på. Men nu är jag enormt trött och ska ta och sova. Så jag bloggar imorgon om jag hinner innan jag drar. puss och godnatt ! :)
Kommentarer
sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har inte gjort någonting typ idag :) Ska du göra något kul i helgen då? :)

2011-02-24 » 22:48:01
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!