fredag

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Var helt slut när jag kom hem från Sam. Först kom jag inte ihåg vad vi skulle göra. Sen satt vi med hans mamma ett tag. Och jag skulle ju käka där så vi satt i ungefär en timma och försökte komma på vad vi skulle äta. Tillslut kom vi iallafall på pizza så jag och Sam drog ut i snöstormen och gick till fruvik. Väntade på bussen där och hämtade pizzor i hemmesta centrum. Sen fick vi vänta en halv timma innan bussen tillbaka gick så vi var ju helt blöta! Fan att det fortfarande snöar ute! Sitter iallafall här och dricker en kopp morgon té. Ska fixa lite nu och sen röra mig till skolan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!