hemma hos sam



Godmorgon, jag han inte blogga igår som jag sa. Drog och träffade sam en stund efter skolan. sen drog jag hem och fixade mig och sen mötte jag upp frida i centrum och sen åkte vi till stan och köpte lite presenter. sen var det ju bara att dra hem till sam. sjukt mysigt och väldigt god mat! Är både hungrig och trött så jag tänkte ta och sova lite till, sam är på jobbet men han kommer väl sen :) idag ska jag bara vara med sam och ikväll vill jag bara ha en mysig hemma kväll! Idag måste jag också packa och plugga. Men jag ska kolla runt lite på facebook nu och sedan vakna upp av att sam kommer hem. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!