söndag

Igår drog jag till ekvallen med Mikaela och dansade, lika roligt som alltid. Drog hem efter det och fixade mig sen mötte jag upp Sam i centrum. Vi drog till hemmakväll och köpte poppcorn och läsk och sen drog vi upp till ettan och kollade på en film.

Idag har jag inte gjort någonting. Biljetterna är betalda och allting är klart. Nu behöver jag bara köpa en bikini och fixa fram lite pengar till sams födelsedags pressent. I torsdags fick jag också min klänning som mamma beställde. Är grymt glad! Kommer slänga upp en bild på den. Det är så fint väder ute idag så jag tänkte fixa mig lite nu och sen dra upp till farmor och hälsa på lite om hon är hemma. Sen vet jag faktiskt inte vad som händer under dagen.
Vad ska ni göra idag ? :)


Klänningen
Kommentarer
Ceciliaew - My life, My Style ♥

Fin klänningen var.

Sommar dröm att ha på sig :) <3

2011-02-13 » 14:00:18
URL: http://ceciliaew.blogg.se/
Sabina

sv: Haha mysigt med Andra Avenyn, det var längesen jag såg det :p

2011-02-13 » 14:34:21
URL: http://septembertjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!