mitt hjärta ♥



Jag måste bara säga att jag har världens bästa storasyster!
Jag är enormt stolt över henne som åker till Afrika och jobbar i tre och en halv månad.
Trotts alla dessa små kryp som äter sig in i en och kakelackor, sjukt stolt över att hon ville göra det här och att hon verkligen kämpade för det här och fick som hon ville.
Även om jag saknar henne mer än allt.
Det finns ingenting bättre än henne.
Jag märker nu att ett liv utan henne skulle verkligen inte fungera.
Det finns liksom ingen mening med livet utan henne.
Martina du har en stor del i mitt liv och jag är glad att just du är min storasyster.
Du är helt underbar och saknaden efter dig är enorm!
Jag älskar dig min fina storasyster!

Kommentarer
millis

jodå! ;D

Vad har du gjort idag då?? :)

kram ♥

2011-01-30 » 10:17:43
URL: http://bloggmillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!