Det är nu jag är lycklig

Det var ett tag sen jag bloggade.. Känns det som. Fast det var ju ändå igår morse typ. Men den här veckan och två veckor framåt så ska jag och min vän michelle gå på sommarskola. Mattematik alltså. Än så länge har det faktiskt inte varit så jätte farligt. Timmarna har gått lagom fort och man har fått saker gjorda. Vilket man inte fick när man gick i kvarnberget. Så nu är det bara att sätta igång med nya tag och verkligen försöka få G. Förutom sommarskolan så har jag tillbringat ganska mycket tid hemma hos min underbara pojkvän. Åkte hem till honom idag efter skolan. Så mötte vi upp kevin och åkte till mölnvik. Där fixade kevin bland annat någon skiva till sitt Xbox. Och jag köpte två ansikts masker som var till en ganska stor nytta av när vi kom hem till Sam igen. Efter det att vi hade följt med kevin hem. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Eller igår. Fick mitt NYA betyg idag också. Såg bättre ut än vad det gjorde på skolavslutningen så det är bra. Men nu börjar det iallafall närma sig läggdags och jag måste sova för att det är skola imorgon. Men OM jag hinner  så bloggar jag innan jag drar till bussen. Pussar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!